Κατάλογος
Κατάλογος

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

28.10.2021 03:10

Απόσβεση δονήσεων, υποστήριξη μηχανών: για ακριβείς μετρήσεις στην ακαδημαϊκή και βιομηχανική κοινότητα

Η ACE Stoßdämpfer GmbH υποστηρίζει εδώ και χρόνια νέους ακαδημαϊκούς. Αυτό συνέβη και σε μια μεταπτυχιακή διατριβή, στην οποία απόφοιτοι του Πανεπιστημίου Εφαρμοσμένων Επιστημών του Aalen αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν μονωτήρες από καουτσούκ και μέταλλο της ACE με σκοπό την εξάλειψη των ενοχλητικών δονήσεων σε ένα εργαστήριο δοκιμών. Τώρα, η σχολή μηχανολόγων μηχανικών και τεχνολογίας υλικών του Aalen έχει διαθέσει τον πάγκο δοκιμών σε έναν γνωστό προμηθευτή αυτοκινήτων για σειρές δοκιμών από εργαζόμενους φοιτητές.

Τρία χρόνια μετά τη θέση σε λειτουργία, η εξέδρα δοκιμών εξακολουθεί να λειτουργεί άψογα. Επί του παρόντος χρησιμοποιείται για τη δοκιμή διαφορετικών υλικών για οδοντωτούς τροχούς στο πλαίσιο μιας διδακτορικής διατριβής: "Το δοκιμαστήριο μας έχει προσφέρει πολλές πολύτιμες γνώσεις για την αξιολόγηση υλικών και διαδικασιών για συμπυκνωμένους οδοντωτούς τροχούς σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων τα τελευταία χρόνια, επίσης λόγω της τέλειας απομόνωσης κραδασμών. Ωστόσο, έχει καταστεί προφανές ότι οι κινητήρες του δοκιμαστηρίου είναι απλώς πολύ δυνατοί για μια παράλληλη διδακτική λειτουργία. Δεδομένου ότι η κινητικότητα του δοκιμαστηρίου είναι σημαντικός παράγοντας της ιδέας, αποφασίσαμε να το αναθέσουμε σε τρίτους για περαιτέρω ερευνητικές εργασίες", εξηγεί ο καθηγητής Dr. Tillmann Körner από τη Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υλικών του Πανεπιστημίου Aalen. Η κινητή εγκατάσταση βρήκε έτσι νέα στέγη σε έναν κορυφαίο ευρωπαϊκό κατασκευαστή στον τομέα της παραγωγής σειράς εξαρτημάτων από συμπυκνωμένο αλουμίνιο υψηλής αντοχής. Η συνεργασία αυτή είναι ιδανική, διότι οι φοιτητές μπορούν να ενσωματώσουν άμεσα την απαιτητική ακαδημαϊκή εργασία τους σε πρακτικά έργα, επιτρέποντας στον ειδικό στην αυτοκινητοβιομηχανία να συνεχίσει τις προσπάθειές του για μείωση των εκπομπών CO2 με τα πιο πρόσφατα επιστημονικά ευρήματα μέσω πρόσθετων μειώσεων βάρους.

Στην ανάπτυξη του κινητού σταθμού δοκιμών για συμπυκνωμένα γρανάζια, το πανεπιστήμιο υποστηρίχθηκε από την ACE Stoßdämpfer GmbH από το Langenfeld. Στην αρχή του έργου, οι φοιτητές του καθηγητή Körner είχαν βασιστεί σε χαλύβδινα ελατήρια για τη σταθεροποίηση της κατασκευής των 2,5 τόνων. Ωστόσο, σύντομα έγινε αντιληπτό ότι οι δονήσεις που προκαλούνταν από τους κινητήρες ήταν τόσο ισχυρές που τα ευαίσθητα ηλεκτρονικά συστήματα μέτρησης δεν μπορούσαν να παρέχουν αξιοποιήσιμα δεδομένα.

Δοκίμιο στο Πανεπιστήμιο του Aalen αποσυνδεδεμένο επιτυχώς από τις δονήσεις

Το δοκιμαστήριο είναι κατασκευασμένο πάνω σε σχισμοειδή πλάκα και σε πλάκες προσαρμογής για κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων με σχισμοειδείς οπές για τη στερέωση. Έτσι, οι αποστάσεις καθώς και η διάταξη των εξαρτημάτων είναι μεταβλητές. Μόνο τα καλύμματα των ρουλεμάν στα δύο κιβώτια ταχυτήτων πρέπει να προσαρμοστούν για να δοκιμαστούν διαφορετικά γρανάζια με διαφορετικές αποστάσεις κέντρου. Η βάση δοκιμών με διαστάσεις 1500 x 3000 x 1700 mm αποτελείται από δύο κινητήρες και τα δύο κιβώτια ταχυτήτων. Ο ένας κινητήρας ρυθμίζει την ταχύτητα, ενώ ο άλλος χρησιμεύει ως φορτίο ή γεννήτρια.

Το κιβώτιο ταχυτήτων II περιέχει τα συμπυκνωμένα γρανάζια προς δοκιμή και το κιβώτιο ταχυτήτων I περιέχει το πίσω γρανάζι. Η αυλακωτή πλάκα συνδέεται με τη βάση του τραπεζιού σε πέντε σημεία. Το ερμάριο ελέγχου συνδέεται στη βάση του τραπεζιού με προφίλ αλουμινίου. Λόγω του βάρους της συνολικής κατασκευής, οι τεχνικοί της ACE συνέστησαν ελαστικομεταλλικούς μονωτήρες τύπου SFM-52012-75 για την προστασία των ευαίσθητων ηλεκτρονικών από τους κραδασμούς. Σχεδιασμένα σε τρία διαφορετικά μεγέθη, αυτά τα πόδια μηχανής είναι κατάλληλα για εύρος φορτίων από 20 έως 1.000 kg. Για μια λύση με πρόσθετη ανοχή ασφαλείας, οι φοιτητές χρησιμοποίησαν συνολικά πέντε από αυτά τα σύγχρονα στοιχεία μηχανής για την αποσύζευξη των κραδασμών. Οι ευέλικτοι, στιβαροί και χωρίς συντήρηση απομονωτές από καουτσούκ σε μέταλλο μπορούν να εγκατασταθούν άμεσα και χαρακτηρίζονται από την υψηλή αντοχή τους στην απόσπαση. Κατασκευάζονται από γαλβανισμένο μέταλλο, ενώ στο εσωτερικό τους χρησιμοποιείται νεοπρένιο ως υλικό απόσβεσης. Κατά το σχεδιασμό τους, έχει ληφθεί μέριμνα ώστε η διαμήκης δυσκαμψία τους να είναι δυόμισι φορές μεγαλύτερη από την κατακόρυφη δυσκαμψία τους και η εγκάρσια δυσκαμψία τους να είναι το 75% της κατακόρυφης δυσκαμψίας τους. Τα χαρακτηριστικά αυτά υπογραμμίζουν την ευρωστία και τη μεταβλητότητα των μονωτήρων της ACE. Τα εξαρτήματα τύπου SFM έχουν επίσης ιδιοσυχνότητα μόλις 8 Hz υπό μέγιστο φορτίο. Στην πράξη, έχει αποδειχθεί ότι όχι μόνο αντέχουν τα φορτία, αλλά και ότι απομονώνουν περισσότερο από το 80% των δονήσεων στον ονομαστικό αριθμό κινητήρων.

Περισσότερα νέα

Η ψηφιοποίηση και η προσέγγιση της λιτής διαχείρισης θεωρούνται ως μια ευπρόσδεκτη θεραπεία αδυνα...

Οι ειδικοί στη διακοπή έκτακτης ανάγκης γιορτάζουν τις πρεμιέρες στον κινηματογράφο και την τηλεόραση
Όταν πρόκειται για βιομηχανική τεχνολογία απόσβεσης, η ACE είναι ένα από τα πρώτα λιμάνια που επισκέπτονται οι περισσότεροι μηχανικοί και σχεδιαστές παγκοσμίως. Ανεξάρτητα από τις ερωτήσεις που έχουν οι ειδικοί αυτές τις ημέρες, η ACE απαντά πάντα γρήγορα, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω προσωπικής επαφής στο χώρο.

Υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης στο σχεδιασμό των αναπηρικών αμαξιδίων. Αυτό αποδεικνύεται από...