Κατάλογος
Κατάλογος

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

30.11.2021 01:11

Στερέωση των ελαστικών που ταξιδεύουν σωστά

Η Dolezych διασφαλίζει την ασφάλεια στους μεταφορείς αυτοκινήτων

Ντόρτμουντ. Το πρόβλημα της σωστής στερέωσης του φορτίου είναι τόσο παλιό όσο και η βιομηχανία μεταφορών. Η εξειδίκευση και η ευελιξία είναι απαραίτητες, καθώς οι συγκεκριμένες εργασίες απαιτούν επίσης συγκεκριμένο εξοπλισμό και μεθόδους ασφάλισης. Η εταιρεία Dolezych στο Ντόρτμουντ έχει αναπτύξει μια εντελώς νέα γενιά ιμάντων πρόσδεσης και το TensionController για τη μεταφορά αυτοκινήτων και φορτηγών.

Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για ένα πολύτιμο κλασικό αυτοκίνητο, ένα καινούργιο αυτοκίνητο ή ένα φορτηγό βάρους πολλών τόνων¬- όταν τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα ταξιδεύουν, η σωστή ασφάλιση υπόκειται σε φυσικούς νόμους- υπάρχουν πολλοί παράγοντες επιρροής που πρέπει να ληφθούν υπόψη:
Η μεταφορά πρέπει να πραγματοποιείται με ασφάλεια σύμφωνα με τον κανονισμό οδικής κυκλοφορίας (StvO)- πάνω απ' όλα, ο συνδυασμός δεν πρέπει να αποτελεί κίνδυνο για τους χρήστες της οδού.
Οι προκύπτουσες δυνάμεις ασφάλισης πρέπει να κατανέμονται ομοιόμορφα στα σημεία πρόσδεσης ή στις πλάκες δαπέδου, ακόμη και αν μερικές φορές υπάρχει λίγος χώρος μεταξύ της πλάκας δαπέδου και του οχήματος για τη σωστή τάνυση των ιμάντων πρόσδεσης. Τα άγκιστρα πρόσδεσης δεν πρέπει να προκαλούν ζημιές στην πλάκα δαπέδου.

Η

βαφή, οι ζάντες αλουμινίου και τα παρόμοια υλικά δεν συμπαθούν επίσης τα ατσάλινα άγκιστρα και αντιδρούν εξαιρετικά αλλεργικά στη σωστή αλλά τραχιά πρόσδεση με ζημιές και γρατζουνιές στη βαφή.
Συνολικά, η μεταφορά αυτοκινήτων είναι μια εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση

Ασφαλίστε σωστά - αλλά πώς

Η Dolezych σχεδίασε τους ιμάντες πρόσδεσης υψηλής απόδοσης με TensionController για ιμάντες 35 mm και 50 mm ειδικά για τη μεταφορά αυτοκινήτων και φορτηγών. Οι πρόσφατα αναπτυγμένοι ιμάντες έχουν εξαιρετικές ιδιότητες φθοράς και μόνο χαμηλή επιμήκυνση μικρότερη από 4% (PES), μικρότερη από 2,5% (PES/UHMW-PE) και μικρότερη από 1,5% (UHMW-PE υψηλής απόδοσης ίνες Dyneema®). Τα προϊόντα εγγυώνται τη βέλτιστη μετάδοση και κατανομή της εφαρμοζόμενης δύναμης προέντασης. Τα σημεία στερέωσης φορτίζονται ομοιόμορφα, έτσι ώστε να αποκλείονται, για παράδειγμα, οι ζημιές στην πλάκα δαπέδου, όταν χρησιμοποιούνται σωστά. Η ενοχλητική επανένταση εξαλείφεται σε μεγάλο βαθμό, καθώς η δύναμη προέντασης διατηρείται καθ' όλη τη διάρκεια της μεταφοράς. Επιπλέον, η καινοτόμος οικογένεια προϊόντων πληροί τις τελευταίες προδιαγραφές δοκιμών της ομάδας εμπειρογνωμόνων TÜV Süd (στην ανάπτυξη των οποίων η Dolezych έπαιξε καθοριστικό ρόλο το 2018).

Το TensionController της Dolezych είναι ένας ειδικός σωλήνας που τοποθετείται πάνω από το ελαστικό, ώστε ο ιμάντας πρόσδεσης να μην έρχεται σε επαφή με το ελαστικό (σύμφωνα με την οδηγία VDI 2700 B. 8.1/8.2, ο ιμάντας δεν πρέπει να έχει άμεση επαφή με το ελαστικό σε κανένα σημείο). Το νέο TensionController διαθέτει εξωτερικά έναν ειδικά εξελιγμένο αναστολέα ολίσθησης, ώστε να προσκολλάται στο ελαστικό. Ταυτόχρονα, βαθμολογείται με τις καλύτερες ιδιότητες ολίσθησης στο εσωτερικό, ώστε ο ιμάντας πρόσδεσης να μπορεί να ολισθαίνει πολύ καλά και οι εφαρμοζόμενες δυνάμεις προέντασης να κατανέμονται ομοιόμορφα. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι ο ιμάντας μπορεί να περαστεί γρήγορα και εύκολα. Ο ιδιαίτερα συμπαγής σχεδιασμός της συναφούς γραναζωτής καστάνιας (με δύναμη προέντασης 500 daN) υπόσχεται επίσης άνετο χειρισμό ακόμη και σε περιορισμένο χώρο.

Το TensionController είναι μοναδικό λόγω της εξαιρετικής απόδοσης eta ≥ 0,5. Ο βαθμός απόδοσης μετρά πόσο χωρίς απώλειες κατανέμει ένα TensionController τη δύναμη προέντασης που εφαρμόζεται μέσω της καστάνιας στο ελαστικό. Αυτό σημαίνει ότι τουλάχιστον το 50% της αρχικά εφαρμοζόμενης δύναμης προέντασης φτάνει στην "άλλη πλευρά" του ελαστικού - με εναλλακτικά προϊόντα, η τιμή αυτή είναι μερικές φορές σημαντικά χαμηλότερη

Το πλεονέκτημά σας: φτάνετε στο στόχο σας πιο γρήγορα με το TensionController

  • Γρήγοροι έλεγχοι χάρη στην τυπική συμμόρφωση με το φύλλο VDI 2700 8.1/8.2 και το DIN EN 12195-2
  • Καμία ανάγκη επαναφοράς κατά την οδήγηση - χάρη στις καλύτερες ιδιότητες ολίσθησης στο εσωτερικό. Κανένα "φαινόμενο κόλλησης και ολίσθησης" του εσωτερικού ιμάντα κατά την τάνυση. Χάρη στο TensionController, η δύναμη προέντασης μεταφέρεται με σημαντικά λιγότερες απώλειες από ό,τι πριν, η απόδοση η (eta) είναι μεγαλύτερη.
  • Ακολουθούνται οι οδηγίες φόρτωσης. Οι νέοι ιμάντες πρόσδεσης με TensionController συμμορφώνονται με τις τρέχουσες οδηγίες φόρτωσης των κατασκευαστών ΟΕΜ, για παράδειγμα στην Daimler.
  • Καλό είναι να το έχετε: Πιστοποίηση GS και πρόσθετη πιστοποίηση προϊόντος σύμφωνα με την TÜV SÜD (πρότυπο ZSRAS2019/01 Reifenradsicherung)
Καινοτόμος από παράδοση

Η Dolezych, μια οικογενειακή επιχείρηση με έδρα το Ντόρτμουντ της Γερμανίας, ασχολείται παραδοσιακά και με πάθος με τη σωστή ασφάλιση φορτίου. Μέσω της συμμετοχής της σε επιτροπές εμπειρογνωμόνων και επιτροπές προτύπων, ο κατασκευαστής συμμετέχει σημαντικά στην ανάπτυξη προτύπων. Οι μηχανικοί της Dolezych έχουν ήδη αναπτύξει πολλά προϊόντα που έχουν δημιουργήσει προηγούμενο και έχουν συχνά υιοθετηθεί και αντιγραφεί από τον κλάδο.

Για τη μεταφορά σε μεταφορείς αυτοκινήτων, η Dolezych ανέπτυξε ήδη το 2018 μια δοκιμαστική διάταξη μαζί με την ειδική ομάδα ασφάλισης φορτίου της TÜV SÜD για να καταδείξει τις (άγνωστες μέχρι σήμερα) πραγματικές δυνάμεις ασφάλισης που δημιουργούνται στο μεμονωμένο ελαστικό και σε όλα τα εξαρτήματα του ιμάντα πρόσδεσης σε μια καθαρά στατική δοκιμή. Έκτοτε, αυτές οι δοκιμές έχουν γίνει το νέο σημείο αναφοράς για τις πιστοποιήσεις της TÜV SÜD.
Οι μηχανικοί της Dolezych χρησιμοποίησαν τα νέα ευρήματα για να αναπτύξουν τη νέα γενιά ιμάντων πρόσδεσης για την ασφάλιση φορτίου αυτοκινήτων και φορτηγών. Δοκιμάστηκαν συμπεριλαμβανομένων όλων των εξαρτημάτων, όπως περιστρεφόμενοι γάντζοι, TensionController και καστάνια τάσης σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές δοκιμών.
Σε ένα "αρθρωτό σύστημα", οι διαφορετικές καστάνια και ιμάντες μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους και έτσι να προσαρμοστούν βέλτιστα στις ειδικές συνθήκες του οχήματος μεταφοράς και των οχημάτων που πρόκειται να μεταφερθούν.

Περισσότερα νέα

Συνήθως, οι ιμάντες πρόσδεσης χρησιμοποιούνται για την πρόσδεση και την ασφάλεια των φορτίων. Αλλά μερικές φορές και οι αντισυμβατικοί τρόποι οδηγούν σε έναν στόχο
Σε χρήση ως σφεντόνα κεφαλής

05.07.2023 01:05

#Spotted



Οκτώ μέτρα αλυσίδας πρόσδεσης απλά πεταμένα χαλαρά πάνω από τον αριστερό ώμο, την ίδι...