ACE Stoßdämpfer GmbH
ACE Stoßdämpfer GmbH
25.03.2023 01:03
Αυτόνομη οδήγηση - αυτό που τελειοποιείται ακόμη για την οδική κυκλοφορία αποτελεί ήδη μέρος της καθημερινής ζωής στη μεταφορά υλικών από την αποθήκη μέχρι τη συναρμολόγηση. Στην πραγματικότητα, τα ανεξάρτητα από τον κατασκευαστή ειδικά κιτ για τη μετατροπή των διαθέσιμων στο εμπόριο ηλεκτρικών ρυμουλκών σε συστήματα μεταφοράς χωρίς οδηγό αποτελούν εκεί καινοτομία, όπως προσφέρεται από την Schiller Automatisierungstechnik GmbH. Οι σχεδιαστές προστατεύουν τα ηλεκτρονικά που απαιτούνται για τα αυτόνομα ρυμουλκά από τους κραδασμούς και τις δονήσεις με τη βοήθεια μονωτήρων από καουτσούκ-μέταλλο της ACE.
Ένα οδικό τρένο που είναι διαθέσιμο σε ποσοστό 99,986 %, κινείται αυτόνομα και επιλέγει την ταχύτερη διαδρομή είναι ακόμα ένα όνειρο του μέλλοντος για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Για τα αυτόνομα οχήματα μεταφοράς της Schiller Automatisierungstechnik GmbH, είναι πραγματικότητα. Η εταιρεία με έδρα το Osterhofen, που βρίσκεται στην περιοχή Deggendorf της Κάτω Βαυαρίας, ολοκλήρωσε πρόσφατα με επιτυχία ένα έργο με 22 αυτόνομα ρυμουλκά τρένα για λογαριασμό ενός μεγάλου βαυαρικού κατασκευαστή αυτοκινήτων. Ο στόλος μεταφέρει πάνω από 500 τόνους υλικού ανά εργάσιμη ημέρα από την αποθήκη στη γραμμή συναρμολόγησης, καλύπτοντας μια απόσταση άνω των 300 χιλιομέτρων ημερησίως. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής σε 10 βάρδιες, περισσότερα από 1.550 χιλιόμετρα διανύθηκαν αυτόνομα με μέγιστη διαθεσιμότητα.
Μετατροπή των ηλεκτρικών ελκυστήρων που διατίθενται στο εμπόριο σε αυτόνομα συστήματα οδήγησης
Η Schiller Automatisierungstechnik GmbH ιδρύθηκε το 1985 από τον Ewald Schiller και έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία με περισσότερους από 240 υπαλλήλους στο Osterhofen, το Metten, το Grafenau και το Shenyang της Κίνας. Η ηλεκτρολογία, η μηχανολογία και η πληροφορική για τους τομείς του αυτοματισμού, της εφοδιαστικής, των καθαρών χώρων και του ηλεκτρολογικού σχεδιασμού συγκαταλέγονται στις βασικές αρμοδιότητες. Η Schiller έθεσε τα θεμέλια για την ανάπτυξη λύσεων για αυτόνομα ρυμουλκά τρένα το 2018. "Γρήγορα έγινε σαφές σε εμάς ότι η τεχνολογία ασφάλειας θα αποτελούσε βασικό ζήτημα για τα συστήματα μεταφορών χωρίς οδηγό, διότι στην περίπτωση των ρυμουλκών τρένων, όπως και στην περίπτωση της λειτουργίας με ρυμουλκούμενα εν γένει, το σφάλμα εντοπισμού των ρυμουλκούμενων θεωρείται σημαντικό καθήκον.ο Peter Stoiber, επικεφαλής του τμήματος κινητής ρομποτικής της Schiller, εξηγεί μία από τις προκλήσεις κατά τη διάρκεια των εργασιών ανάπτυξης. Επίσης, προκειμένου να τηρηθούν οι αυστηροί κανονισμοί των οδηγιών του μηχανήματος, ο μηχανικός και η ομάδα του έπρεπε να υπολογίσουν την πιθανότητα σφάλματος όλων των εξαρτημάτων και να εξασφαλίσουν την υψηλότερη διαθεσιμότητα. Οι εργασίες ανάπτυξης οδήγησαν στην τελειοποίηση ενός εσωτερικού GPS, με τη βοήθεια του οποίου το συρμό ρυμουλκών αναγνωρίζει πάντα πού βρίσκεται. Αυτό σημαίνει ότι δεν απαιτούνται δομικές αλλαγές στη διαδρομή μεταφοράς για τον προσανατολισμό. Κάθε ρυμουλκό της Schiller μπορεί επίσης να προσαρμοστεί εύκολα σε μεταβαλλόμενες καταστάσεις κατά τη διαδικασία παραγωγής και να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες τοποθεσίες. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της λύσης: τα ηλεκτρικά ρυμουλκά που διατίθενται στο εμπόριο μπορούν να μετατραπούν σε συστήματα αυτόνομης οδήγησης με την τεχνολογία της Schiller.
Το καθήκον: να διασφαλιστεί η αξιοπιστία των ηλεκτρονικών
Παρόλο που τα ρυμουλκά μπορούν να χειρίζονται από τον οδηγό και μετά τον εξοπλισμό τους με τα κιτ μετατροπής, ο αυτόματος πιλότος δείχνει τις δυνάμεις του μέρα με τη μέρα στην καθημερινή χρήση. Για παράδειγμα, όταν το τρένο ρυμουλκών έχει φτάσει κοντά στον επόμενο σταθμό εργασίας, ένα έξυπνο ρολόι στον καρπό του υπεύθυνου υπαλλήλου αναφέρει την κατάσταση μέσω ενός συναγερμού δόνησης. Ο εργαζόμενος μπορεί στη συνέχεια να φορτώσει ή να ξεφορτώσει τα βαγόνια και να δώσει το σήμα "όλες οι ενέργειες ολοκληρώθηκαν, στείλτε το τρένο". Με αυτόν τον τρόπο, η διαδρομή συνεχίζεται χωρίς καθυστέρηση. Οι περιττοί χρόνοι ταξιδιού για το προσωπικό εξαλείφονται. Όσο έξυπνο κι αν είναι το τρένο της διαδρομής Schiller, υπάρχει ένα πράγμα που δεν μπορεί να κάνει ακόμα: να πετάξει. Και αυτό ήταν ένα από τα τελευταία προβλήματα στη διαδικασία ανάπτυξης που έπρεπε να αντιμετωπίσει ο Peter Stoiber με την ομάδα του ως επικεφαλής του τμήματος Mobile Robotics. Εξάλλου, το τρένο πρέπει να ταξιδεύει σε ανώμαλες ράγες ή να διασχίζει διαδρόμους κτιρίων στις πολλές διαφορετικές διαδρομές του μέσα στο εργοστάσιο αυτοκινήτων. Αυτά είναι πιθανά σημεία κινδύνου που θέτουν σε κίνδυνο την αξιοπιστία των ηλεκτρονικών. Ως εκ τούτου, ήταν σημαντικό να αποτραπεί η δόνηση του γραφείου ελέγχου. Για το σκοπό αυτό, το τρένο ρυμούλκησης έπρεπε να εξοπλιστεί με αποσβεστήρες κραδασμών στα κρίσιμα σημεία.
29.10.2024 02:10
Βιομηχανική POWERISE®: Ισχύς και ευκολία για βιομηχανικές εφαρμογέςΣτο Ελβετικό Κέντρ&...
Η μεταφορά του εμβ&o...
Εκτός από το λογισ&...
05.06.2024 01:05
Η ACE παρουσιάζει τα βιομηχανικά αμορτισέρ ως ψηφιακά δίδυμαΗ ACE Stoßdämpfer GmbH προσφέρει π&la...