Κατάλογος
Κατάλογος

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

31.05.2023 01:05

Καινοτόμα e-scooters με προσαρμόσιμη απόσβεση από την ACE: scuddy Premium V2

Οι μηχανικοί Tim Ascheberg και Jörn Jacobi και η ομάδα τους συνεχίζουν την ιστορία επιτυχίας των ηλεκτρικών σκούτερ scuddy. Χάρη σε πολλές περαιτέρω εξελίξεις, το λανσάρισμα στην αγορά της δεύτερης γενιάς του τύπου scuddy Premium πηγαίνει καλά. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αυξημένη ευελιξία, τις επιδόσεις οδήγησης και την εργονομία του καινοτόμου οχήματος με τον δίτροχο μπροστινό άξονα. Η καινοτομία έχει γίνει ακόμη πιο παραμετροποιήσιμη, επίσης όσον αφορά την απόσβεση. Οι σχεδιαστές το πραγματοποίησαν για άλλη μια φορά με εξαρτήματα της ACE.

Όταν οι εφευρέτες του scuddy παρουσίασαν το 2012 το πρώτο τους τρίτροχο ηλεκτρονικό σκούτερ, είχε ήδη σχεδιαστεί ως ένα όχημα υψηλής ποιότητας με έγκριση κυκλοφορίας, που υλοποιήθηκε γρήγορα και σημείωσε επιτυχία μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Με το scuddy Premium V2, η εταιρεία από το Κίελο λανσάρει έναν διάδοχο που θέτει νέα πρότυπα όσον αφορά τις επιδόσεις, την άνεση και τη μεταβλητότητα. Η βάση για αυτές τις εξελίξεις είναι η τάση ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ανακαλύπτουν τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρονικού σκούτερ για τον εαυτό τους, όχι μόνο στις αστικές περιοχές. Το μοναδικό σημείο πώλησης του scuddy είναι ο συνδυασμός των οδηγικών επιδόσεων ενός μοτοποδηλάτου με έναν πτυσσόμενο μηχανισμό που επιτρέπει στο e-scooter να διπλώνεται σε μέγεθος καφάσου ποτών σε όλες τις εκδόσεις. Λόγω του συμπαγούς πτυσσόμενου μεγέθους του, ένα scuddy μπορεί να μεταφερθεί δωρεάν ως αποσκευή στην Deutsche Bahn, για παράδειγμα. Επίσης, δεν χρειάζεται να ψάχνετε για χώρο στάθμευσης στα κέντρα των πόλεων. Στην πράξη, ο πτυσσόμενος σχεδιασμός έχει ανοίξει περαιτέρω χρήσεις. "Εν τω μεταξύ, βλέπετε συχνά scuddy σε κάμπινγκ. Αυτό οφείλεται επίσης στην αυξημένη δημοτικότητα των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων το αργότερο μετά την πανδημία των κοβιδίων και στους πολλούς ταξιδιώτες best agers. Ενώ οι νέοι ενθουσιάζονται από τη διασκέδαση της οδήγησης, οι ηλικιωμένοι εκτιμούν την ευέλικτη μορφή μετακίνησης και την επακόλουθη αύξηση της άνεσης των διακοπών", εξηγεί ο Jörn Jacobi, τεχνικός διευθυντής της scuddy. Επισημαίνει ότι το όχημα διατίθεται πλέον σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις για τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των διαφόρων ομάδων χρηστών, με μέγιστο βάρος 29 kg η καθεμία, ανάλογα με τον εξοπλισμό. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για σπορ οδήγηση σε όρθια θέση ή για άνετη οδήγηση σε καθιστή θέση, το scuddy προσαρμόζεται στις ανάγκες οδήγησης, λέει ο Jörn Jacobi.




βασισμένο εξαρχής σε λύσεις απόσβεσης ACE Σε όλες τις εκδόσεις, το ηλεκτρονικό σκούτερ, το οποίο μπορεί να διπλωθεί σε μέγεθος 62 x 53 x 42 cm, διαθέτει μπαταρία που μπορεί να φορτιστεί σε κανονικές πρίζες. Ανάλογα με τη διαμόρφωση και τον τρόπο οδήγησης, παρέχει αυτονομία έως και 70 km. Οι μέγιστες ταχύτητες κυμαίνονται μεταξύ 15 km/h και 45 km/h. Για το μοντέλο 15 km/h, το οποίο είναι επίσης κατάλληλο ως αναπηρικό αμαξίδιο για ασθενείς με ειδική έγκριση, δεν υπάρχει υποχρέωση κράνους στη Γερμανία και μπορεί να οδηγηθεί παντού χωρίς άδεια οδήγησης από 15 ετών. Οι εκδόσεις 20 km/h και 25 km/h εμπίπτουν στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων, αν και η πρώτη μπορεί να οδηγηθεί χωρίς κράνος. Και τα δύο μπορούν να οδηγηθούν από την ηλικία των 15 ετών με πιστοποιητικό δοκιμής μοτοποδηλάτου, εκτός εάν έχετε γεννηθεί πριν από την 01.04.1965, οπότε μπορείτε να οδηγείτε χωρίς πιστοποιητικό δοκιμής. Για τα άλλα μοντέλα, τα οποία είναι 35 km/h και 45 km/h, οι αναβάτες πρέπει να έχουν άδεια οδήγησης AM.

Αυτό μπορεί να αποκτηθεί από την ηλικία των 16 ετών και αποτελεί μέρος κάθε κοινής άδειας οδήγησης, όπως η άδεια οδήγησης Β. Όλα τα μοντέλα έχουν αποδείξει ικανότητα αναρρίχησης 30% σε δοκιμές με οδηγό βάρους 80 κιλών. Επιτρέπεται μέγιστο φορτίο 125 kg για μεταφορά χωρίς εκπομπές ρύπων. Οι χαρακτηριστικοί δύο τροχοί στον μπροστινό άξονα scuddy δημιουργούν μια αίσθηση στροφής παρόμοια με αυτή του σκι carving και εξασφαλίζουν οδηγική ευχαρίστηση. Για να διασφαλιστεί ότι αυτό ισχύει και σε ταχύτητες έως 45 km/h και σε όσο το δυνατόν περισσότερα οδοστρώματα, οι ιδρυτές της εταιρείας βασίστηκαν εξαρχής σε λύσεις απόσβεσης της ACE Stoßdämpfer GmbH. "Η ομάδα μηχανικών της ACE ανταποκρίνεται πάντα σε εμάς από το 2012 και συνεισφέρει επίσης ιδέες για την τεχνολογία απόσβεσης στις εξελίξεις της scuddy, προκειμένου να βελτιώσουμε τις λύσεις μας. Επειδή η ACE μπορεί επίσης να παρέχει αποσβεστήρες που κάνουν χωρίς κινηματική εκτροπής και επομένως με ελάχιστο χώρο είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα", αναφέρει ο σχεδιαστής Sebastian Vetter για τη συνεργασία. Έτσι, στην αρχή της συνεργασίας, οι δομικοί αποσβεστήρες συμπληρώθηκαν με πλάκες απόσβεσης SLAB της ACE κομμένες σε μέγεθος. Λόγω των καλών εμπειριών με την ποιότητα, την επιλογή και την ευελιξία, η συνεργασία πέρασε στον επόμενο γύρο με το scuddy Premium V2. Μεταξύ των καινοτομιών του είναι μια πιο διαισθητική αναδίπλωση του οχήματος. Ταυτόχρονα, ο μηχανισμός αναδίπλωσης χωρίς παιχνίδι διασφαλίζει ότι οι χρήστες έχουν ακόμη περισσότερο όχημα στη διάθεσή τους.




Η άνεση αυξάνεται επίσης με μια πιο εξατομικευμένη επιλογή των αμορτισέρ.Διαφορετικά αμορτισέρ για διαφορετικές κατηγορίες βάρους "Είναι λίγο σαν το σκι. Εκεί, το δέσιμο ρυθμίζεται διαφορετικά ανάλογα με το βάρος του αναβάτη. Και είναι σαφές ότι το βάρος του σώματος απαιτεί επίσης διαφορετική απόσβεση όταν οδηγείτε πάνω σε ανωμαλίες όπως λακκούβες, ρίζες ή καλύμματα φρεατίων", λέει ο Jörn Jacobi, δίνοντας μια εικόνα για την αναγκαιότητα της εξατομικευμένης απόσβεσης. Οι προδιαγραφές για το ACE ανέφεραν ότι χρειάζονταν τρία διαφορετικά συστήματα απόσβεσης. Το ένα ήταν για την κατηγορία βάρους έως 80 kg, το άλλο ήταν για την κατηγορία βάρους μεταξύ 80 kg και 110 kg και το άλλο ήταν για πελάτες που ζυγίζουν πάνω από 110 kg. Μαζί, οι εταίροι χρησιμοποίησαν το λογισμικό σχεδιασμού της ACE για να καθορίσουν ότι οι διαφορετικοί δομικοί αποσβεστήρες ήταν οι καταλληλότεροι και για τις τρεις κατηγορίες. Οι βασικοί τύποι που επιλέχθηκαν ήταν οι TR64-41H-OS, TR68-37H-OS και TR79-42H-OS. Όπως και στο παρελθόν, η ACE παρείχε δωρεάν δείγματα για τις φάσεις δοκιμών και ήταν σε θέση να τα παραδώσει αμέσως χάρη στην υψηλή διαθεσιμότητα από την αποθήκη του Langenfeld. Κατά τη διάρκεια και μετά τις δοκιμές, οι σχεδιαστές ενσωμάτωσαν τα εξαρτήματα που ονομάζονται TUBUS στο ψαλίδι σε κάθε περίπτωση για τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση οδήγησης. Σε αντίθεση με τον προκάτοχο, αυτό δεν έγινε ως σχεδιασμός tandem. Ενώ ο μικρότερος από τους επιλεγμένους δομικούς αποσβεστήρες, όλοι κατασκευασμένοι από ελαστομερές συμπολυεστέρα, έχει τιμή 25 Nm/διαδρομή, ο μεσαίος έχει 66,5 Nm/διαδρομή και ο μεγαλύτερος 81,5 Nm/διαδρομή. Με διάρκεια ζωής πάνω από ένα εκατομμύριο διαδρομές, το TUBUS μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από πραγματικά συχνούς οδηγούς, οπότε τα στοιχεία χωρίς συντήρηση δεν απαιτούν πρόσθετο τελικό στοπ. Το γεγονός ότι κάνουν τη δουλειά τους αξιόπιστα σε θερμοκρασίες από -40 °C έως 90 °C καθιστά τους ηλεκτρονικούς κυλίνδρους περισσότερο από κατάλληλους για το μέλλον. Για τους σχεδιαστές ήταν εξίσου σημαντικό η συναρμολόγηση να είναι εύκολη. Το ακτινικό φορτίο της σειράς TR-H εξασφαλίζει μια ιδιαίτερα μαλακή επιβράδυνση.

Το "H" αντιπροσωπεύει ένα σκληρότερο μείγμα του υλικού, το οποίο οδηγεί στην επιθυμητή υψηλή απορρόφηση ενέργειας σε σύγκριση με άλλα TUBUS ακτινικής απόσβεσης. Οι πρώτοι αναβάτες δοκιμών αναφέρθηκαν με επιφωνήματα όπως "rad από την εμπειρία οδήγησης" και πιστεύουν ότι η περαιτέρω ανάπτυξη του επιτυχημένου μοντέλου scuddy άξιζε τον κόπο. Ο Tim Ascheberg, ο ιδρυτής της εταιρείας που είναι υπεύθυνος για το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις, επισημαίνει επίσης ότι η αίσθηση του scuddy έχει βελτιωθεί και ότι η ομάδα κατάφερε να σχεδιάσει ηλεκτρονικά ισχύος που μπορούν να χρησιμοποιηθούν πέρα από το scuddy και να τα φέρει στην ωριμότητα της αγοράς. Το γεγονός ότι αυτό είναι διαθέσιμο ως προϊόν OEM για τους κατασκευαστές ηλεκτρονικών σκούτερ αποδεικνύει την υψηλή ποιότητα καθώς και την ευελιξία και την κυριαρχία της ομάδας του Κιέλου.

Η ιδέα του πτυσσόμενου οχήματός τους είναι τόσο μοναδική που η εξελιγμένη τεχνολογία κίνησης μπορεί να προσφερθεί και σε άλλους συμμετέχοντες στην αγορά. Ερωτηθείς σχετικά με την τεχνολογία απόσβεσης, ο Tim Ascheberg λέει ότι είναι πολύ ικανοποιημένοι με την ACE όσον αφορά την ποιότητα και την ποικιλία των προσφερόμενων προϊόντων.

Αυτό οφείλεται όχι μόνο στο γεγονός ότι οι ατομικές επιθυμίες μπορούν πλέον να ικανοποιηθούν με πιο στοχευμένο τρόπο, ενώ η οδηγική άνεση εκτιμάται πολύ υψηλά από τους πελάτες.

Περισσότερα νέα