ACE Stoßdämpfer GmbH
ACE Stoßdämpfer GmbH
20.09.2023 00:09
στο κατσαβίδι γενικής χρήσης της Metallatelier GmbH
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας Corona, η Metallatelier GmbH κατάφερε να βελτιστοποιήσει μια ειδική μικρή σειρά μηχανημάτων για το αυτόματο βίδωμα των καπακιών διαφορετικών τύπων δοχείων απολυμαντικών σε σύντομο χρονικό διάστημα με τη χρήση τυποποιημένων εξαρτημάτων. Η ACE συνέβαλε σε αυτή την περαιτέρω ανάπτυξη με στοιχεία μηχανής.
Πρώτον, ο David Fuchs, ιδρυτής της Metallatelier, και η ομάδα του κατάφεραν το 2006 να παράσχουν σε έναν κατασκευαστή καθαριστικών ουσιών μια ειδική μηχανή για άγνωστη μέχρι τότε ευελιξία και αξιοπιστία στο αυτόματο βίδωμα φιαλών. Έτσι γεννήθηκε το κατσαβίδι γενικής χρήσης 1.0. η φήμη είχε διαδοθεί στον κλάδο ότι η συγκεκριμένη κατασκευή διέθετε μια μοναδική διάταξη συναρμολόγησης βιδωτών καπακιών που αυτοματοποιούσε το ασφαλές κλείσιμο μιας μεγάλης ποικιλίας φιαλών καθαριστικών μέσων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων με κεφαλές ψεκασμού αντλίας. Όταν το 2020 ξέσπασε ο νέος βήτα κοροναϊός SARS-CoV-2 και τα απολυμαντικά δεν μπορούσαν να παραχθούν αρκετά γρήγορα, η εταιρεία Bilgram Chemie ρώτησε το εργαστήριο μετάλλων αν θα μπορούσε να παραγγείλει μια επόμενη σειρά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ενώ το 2006 η εφεύρεση αφορούσε την επιτάχυνση του χειρισμού και την ανακούφιση του προσωπικού χειρισμού, το 2020 το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε αφενός στην αύξηση της ταχύτητας παραγωγής. "Από την άλλη πλευρά, ήταν απαραίτητο να γίνει ολόκληρο το μηχάνημα ακόμη πιο μεταβλητό και ταυτόχρονα πιο γρήγορα προσαρμόσιμο σε νέα κλεισίματα και ύψη ιμάντων, επειδή ο νέος μας πελάτης ήθελε να γεμίζει κυρίως μικρά φιαλίδια με απολύμανση με το χέρι στις τρεις ειδικές μηχανές", περιγράφει ο David Fuchs μέρος των νέων απαιτήσεων.
Περισσότερες επιδόσεις μέσω της χρήσης εξαρτημάτων υψηλής τεχνολογίας
Για την επίτευξη αυτών των στόχων, ο νέος σχεδιασμός χρησιμοποιεί τη βασική αρχή λειτουργίας του προκατόχου του: οι φιάλες στερεώνονται στη θέση τους με δύο σιαγόνες σύσφιξης που καλύπτονται με ελαστικό αιθυλένιο-προπυλένιο-διένιο (μονομερές) (EPDM) κεντρικά κάτω από τον μηχανισμό βιδώματος. Τέσσερις κύλινδροι λαβής πιάνουν το πώμα και το βιδώνουν σφιχτά μέχρι να επιτευχθεί η καθορισμένη ροπή. Με τη βοήθεια μικρών αμορτισέρ, όχι μόνο φρενάρει η πνευματική ολίσθηση, αλλά και η τελική θέση του μηχανισμού σύλληψης καθορίζεται επίσης από τη θέση του αμορτισέρ και έτσι το μηχάνημα προσαρμόζεται για να βιδώνει καπάκια διαφορετικών μεγεθών. Κατά κανόνα, η ολίσθηση δεν κινείται στην τελική θέση, αλλά σταματάει προηγουμένως από δύο μικρά αμορτισέρ που τοποθετούνται στο κάτω μέρος. Ένα μικρό αμορτισέρ στο πάνω μέρος εξασφαλίζει ότι η ολίσθηση δεν χρειάζεται να μετακινείται κάθε φορά στην τελική της θέση, αλλά σταματά όταν οι κύλινδροι της αρπάγης είναι αρκετά ανοιχτοί ώστε το βιδωτό καπάκι να μεταφέρεται προς τα εμπρός με τρόπο που εξοικονομεί χρόνο.
Εκτός από άλλες καινοτομίες, χρειάστηκαν νέες κατασκευές για την πέδηση της ολίσθησης στις τελικές θέσεις. Ενώ στο προηγούμενο μοντέλο χρησιμοποιούνταν μικρά αμορτισέρ του τύπου MC150EUMH της ACE στις άνω και κάτω τελικές θέσεις, ο David Fuchs και η ομάδα του επανεξέτασαν την απόσβεση του συστήματος 2020: "Ενώ συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με το αυτορυθμιζόμενο αμορτισέρ του τύπου MC150EUMH στην άνω τελική θέση, χρησιμοποιούμε τώρα δύο υδραυλικά αμορτισέρ του τύπου MC150EUM στο κάτω μέρος. Η διαφορά είναι ότι ο άνω αποσβεστήρας είναι διαστασιολογημένος για μεγαλύτερες πραγματικές μάζες από 8,6 kg έως 86 kg, ενώ αυτοί που χρησιμοποιούνται κάτω είναι κατάλληλοι για δυνάμεις μάζας από 0,9 kg έως 10 kg. Οι συμμετρικά τοποθετημένοι αποσβεστήρες προσφέρουν το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι η καρότσα δεν αναπηδά και δεν μπλοκάρει ανεξέλεγκτα σε περίπτωση λανθασμένης λειτουργίας, διακοπής ρεύματος ή άλλων δυσλειτουργιών", αναφέρει ο ιδιοκτήτης του μεταλλικού εργαστηρίου. Ο τελευταίος τύπος αποσβεστήρα θα ήταν επίσης νοητός στην κορυφή. Για λόγους χώρου, ωστόσο, ο άλλος τύπος χρησιμοποιείται στη μία πλευρά, αφήνοντας την άλλη πλευρά ελεύθερη για έναν αισθητήρα τελικής θέσης. Η κίνηση του καροτσιού είναι ένα άλλο βασικό στοιχείο που εξηγεί ο David Fuchs. Επισημαίνει πώς λειτουργεί με ακρίβεια η πνευματική μονάδα και έτσι χτυπάει το άνω μικρό αμορτισέρ ακριβώς κάθετα, έτσι ώστε η ράβδος εμβόλου του να φορτίζεται βέλτιστα και αυτό το στοιχείο της μηχανής να μπορεί να εκμεταλλευτεί πλήρως τη μέγιστη διάρκεια ζωής του που είναι 25 εκατομμύρια διαδρομές. Οι επακριβώς διαβαθμισμένες περιοχές σκληρότητας και η απορρόφηση ενέργειας 20 Nm/χτύπημα είναι περαιτέρω βασικές τιμές που μειώνουν έως και 34.000 Nm/h σε συνεχή λειτουργία, γεγονός που, σε συνδυασμό με το ενσωματωμένο σταθερό στοπ των αποσβεστήρων, επιτρέπει στο Universal Screwdriver 2.0 να λειτουργεί κύκλο με κύκλο υπό πλήρες φορτίο.
29.10.2024 02:10
Βιομηχανική POWERISE®: Ισχύς και ευκολία για βιομηχανικές εφαρμογέςΣτο Ελβετικό Κέντρ&...
Η μεταφορά του εμβ&o...
Εκτός από το λογισ&...
05.06.2024 01:05
Η ACE παρουσιάζει τα βιομηχανικά αμορτισέρ ως ψηφιακά δίδυμαΗ ACE Stoßdämpfer GmbH προσφέρει π&la...